reklama

monolog mění se v dialog

Táto báseň je vnútornou reflexiou zo stopovania, kedy som popri ceste nachádzal zrazené zvieratá a sám sa stotožňoval s priestorom... písané v  za Uherský Hradištem...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Já_zpomalil jsem krok
 s očima asfaltu
já_viděl jsem další hrob
 a střepiny jež patřili životu

střepiny parohu uschoval jsem
do kapes

já_vydal jsem se dál
jen ať jsem v pohybu
v tomhle momentu
sentimentu i lásky směs

já_jsem promlouval
z božstvím smrti
i když jsem pořád mlád

to jsou ti co nestaví
nezpomalí
a přec jdou dál
a přec nikam nedojdou

dál_tich jsem se ptal
a chtěl se s nimi svézt
„nikoli“ řekli mi“ ty máš ještě čas,
ty buď s těmi co jsou živ.
oči i srdce otevřený maj.“

já_poslechl jsem
dál sledujíc svůj krok
dál

po dvanácté skořápce co zbylo ze života
má člověk už dost

teď
Jak zvláštní
jak zvláštní
vidět svůj cíl
když dlouho se mnou kráčel
jenom stín

monolog
mění se
v dialog

Filip Bednár

Filip Bednár

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bytosť. Hľadáme sa v sebe, v okolí. Chcem Vám ukázať svoje hľadanie skrz slová, texty, básne... užívajte Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu